Клієнт понад усе
Наше завдання – зробити Вас задоволеними
Клієнт понад усе
Наше завдання – зробити Вас задоволеними
СТРОКИ ПОВЕРНЕННЯ І ОБМІНУ*
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
* Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів»
УМОВИ ОБМІНУ/ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ
Стаття 9. Відповідно до ЗУ “Про захист прав споживачів”: Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Споживач має право обміну товару належної якості протягом 14 днів, крім дня купівлі.
ОБМІН ТОВАРУ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ:
- якщо він не використовувався;
- якщо збережено його товарний вид;
- не ушкоджені споживчі характеристики, пломби, ярлики;
- наявний розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром.
РОЗ’ЯСНЕННЯ:
Товарний вигляд: новий товар реалізується у заводській упаковці, це є одним із факторів визначення товарного вигляду. Покупець повинен пам’ятати, що не рекомендується пошкоджувати виріб та упаковку! Також повинні бути відсутні потертості, плями, відколи та подряпини на виробі. Не використовувався: вся продукція постачається у новому вигляді. Перевірити, використовувався пристрій чи ні, може авторизований сервісний центр або менеджер з прийому товару. У разі виявлення слідів використання (подряпини, потертості, бруд) магазин може скористатися правом відмовити клієнту з причини порушення цього пункту. Пломби, ярлики та розрахункові документи: також цей пункт відноситься до товарного вигляду. Якщо при поверненні ви втратили документ, інформаційні дані або зірвали пломбу на товарі – ситуація буде аналогічною. Розрахункові документи: необхідно надавати оригінал чека та гарантійного талону для повернення коштів. Аксесуари, витратний матеріал: поверненню підлягають НЕ РОЗПАКУВАНІ аксесуари. Якщо є сліди відкриття аксесуара та спроби вторинного запакування (особливо це стосується ПЕ упаковки або блістерів) – товар повернути неможливо. Коли ж їх можна повернути? Можна відмовитись від покупки, перевіривши товар перед придбанням.
УМОВИ ОБМІНУ/ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ
Стаття 8. Відповідно до ЗУ “Про захист прав споживачів”: У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач у порядку та у строки, встановлені законодавством, має право вимагати: – пропорційного зменшення ціни; – безоплатно усунення недоліків товару у розумний термін;
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.
ОБМІН ТОВАРУ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ:
- якщо він не належної якості або не в робочому стані;
- якщо на ньому неиає механичних пошкоджень;
- наявний розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром.
Контакти
Якщо ви знайшли більш вигідну пропозицію – зателефонуйте нам. Ми завжди готові піти вам назустріч та надати знижку!
EDON
GENERATOR SHOP
Адреса
49000, Україна,
м. Дніпро,
вул. Філософська, б. 16
Контакти
+38 (097) 828-70-77
+38 (050) 598-83-92
sergio-1975@ukr.net
Час роботи
Інтернет магазин: 24/7
Магазин:
Пн-Пт: 8:00 – 17:00
Сб: 8:00 – 17:00
Вс: 8:00 – 17:00